Tuesday, October 22, 2013

Alfaonline.com : Toko Belanja Online Murah, Promo Heboh Jual Barang Hanya Rp 1,-

Alfaonline.com : Toko Belanja Online Murah, Promo Heboh Jual Barang Hanya Rp 1,- - Busyness is likely to cause the most dense communities do not have the free time to shop in the store

To facilitate the public , customers now Alfamart in Surabaya and surrounding areas had another alternative that is practical in shopping through cyberspace . As one of the leading retailers in the country , Alfamart not want to miss to give another plus of a minimarket .

Alfamart re- launched its e-commerce products that are labeled Alfaonline . The launch time was held in Surabaya Dharmahusada Alfamart store . Appeal in the world of internet shopping system , known as the Online Shop led to many types of businesses begin to touch this business .

Because the system such as online shopping , consumers can shop without having to meet directly with the merchant or go to the store in question so it can save you in terms of time .

As a result , the bustle and the ease of the biggest reason for the development of e - commerce in Indonesia. " This is one of our service facilities for customers Alfamart who do not have much time to shop for Alfamart . So far , we want to be a pioneer as the first local mini-market in Indonesia to launch e - commerce , "said Bambang Setiawan Djojo , IT Director Alfamart .

Alfaonline a shopping service ' in Alfamart minimarket ' via the Internet at www.alfaonline.com . Alfaonline present to provide solutions for Alfamart loyal customers who do not have time to go to the store , do not want to queue up at the cash register and do not want to hit traffic on the way .

In addition to providing the convenience of shopping ' at the mini ' via online , Alfaonline also offer ease of payment . Alfaonline customer can choose the payment instrument in accordance with its like Clickpay Mandiri , BCA KlikPay , T - Cash Telkomsel , Indosat XL Cash or wallet .

" By way of payment like this to make the customer much easier and safer . They just sit at home , the groceries will be delivered . In fact they are also able to shop for relatives in the village , "said Bambang .

How do I shop at Alfaonline ?

Display menus used in Alfaonline pretty easy . Potential customers simply register through the website www.alfaonline.com by clicking the ' REGISTER ' in the top right corner . Enter your email address , mobile phone number and other supporting data . Finished registering , go to the email that has previously been registered to do the activation . Click on the ' LOGIN ' available .

Choose the item and quantity to be ordered . For the price as stated in the item list . Finished selecting , click " SHOPPING CART" to see the grocery list and then click the ' CHECKOUT ' if you feel you've had enough groceries .

The next step is to fill ' DELIVERY MODEL ' . Customers can choose the product purchases delivered or taken Alfamart nearest store . The final step is to determine the method of payment . The method of payment can be through Clickpay Mandiri ( Bank Mandiri ) , XL - Cash , KlikPay BCA ( Bank Central Asia ) and e - vouchers Alfamart .

Minimal expenditure in Alfaonline is Rp 50.000 , - . If customers choose the product shipped , the customer is charged delivery . For purchases of less than Rp 100,000 , - customers are charged Rp 5,000 , -/pengiriman . As for the spending of more than Rp 100,000 , - will not be charged .

Delivery time / delivery of goods to the house that is divided into 4 terms between the hours of 08:00 to 12:00 , 12:00 to 16:00 , 16:00 to 19:00 and 19:00 to 22:00 . As for customers who choose to pick up groceries at the store Alfamart there are 7 options to choose the time between the hours of 08:00 to 10:00 , 10:00 to 12:00 , 12:00 to 14:00 , 14:00 to 16:00 , 16:00 to 6:00 p.m. , 6:00 p.m. to 20:00 and 20:00 to 22:00 .

" In the meantime , our new store covers 557 that have coverage area in Jakarta , Bogor , Depok , Tangerang , Bekasi , Bandung and the newest di.Surabaya . In the future we will certainly increase the number of stores that can be more extensive coverage area , "said Bambang .

In addition to providing convenience , Alfaonline comes with a variety of exciting promotions , including the promo 3 S ( All -round one ) and special price coupon for a particular item item . The goal that Alfaonline customers can enjoy the convenience of online shopping experience as well as different . Look forward to the program and also other attractive offers by visiting Alfaonline .

Sunday, September 15, 2013

SMS Cinta Romantis Terbaru

SMS cinta memang paling pas dikirimkan pada si dia, apalagi di momen indah seperti ini. Bagi yang masih malu-malu tapi mau, bolehlah memanfaatkan SMS ini untuk mengungkapkan isi hati Anda pada si dia. Yuk rayu si dia dengan SMS jitu berikut ini:

1. Jika air adalah ciuman, aku akan kirimkan lautan. Jika pelukan adalah daun, aku akan kirimkan pohon. Jika cinta itu abadi, kutawarkan keabadian cintaku padamu!

2. Kutuliskan namamu di langit, angin meniupnya. Kutuliskan namamu di laut, badai membawanya. Kutuliskan namamu di hatiku, cinta namanya.

3. Ada 12 bulan dalam setahun, 30 hari dalam sebulan, 7 hari dalam seminggu, 60 detik dalam satu jam. Tapi hanya ada kamu seorang sepanjang hidupku.

4. Hanya ada dua alasan aku bangun setiap pagi: alarmku dan kamu!
5. Dalam benak orang bijak ada ide, solusi dan alasan. Dalam benak para ahli ada formula kimia, teori dan rumus. Di dalam benakku, hanya ada kamu!

6. Aku pernah berpikir, aku tak akan bisa mewujudkan impianku. Tapi pikiran itu sekejap hilang sejak aku melihatmu.

7. Kata dimulai dengan ABC, Angka dimulai dengan 123. Lagu dimulai dengan do re mi. Cinta dimulai dengan aku dan kamu

8. Ada samudera di lautan, ada hutan di pegunungan. Semuanya kuseberangi demi cintaku padamu, sudahkah kamu menerimanya?

9. Saat kukirimkan SMS ini aku kehabisan kata-kata. Kehabisan Baterai. Kehabisan Pulsa. Tapi cintaku ini takkan pernah habis untukmu.

10 Sherlock Holmes itu idiot! Graham Bell itu bodoh! Yang satu detektif, yang satu penemu telepon. Tapi tak seorangpun yang menemukanmu selain aku. Aku jenius ya!

11. Ah aku lupa namamu, boleh aku memanggilmu milikku? Dan kamu juga lupa namaku Kamu boleh memanggil aku milikmu kok

12. Cinta itu 4 langkah doang: 1. aku 2. kamu 3. kita 4. cinta

13. Aku mencintaimu! Jika kamu benci aku, panah saja diriku. Tapi jangan di hatiku ya, karena di situ kamu berada

14. Kuminta mawar diberi-NYA taman. Kuminta setetes air diberi-NYA lautan. Kuminta malaikat diberi-NYA kamu!

15. Hei kamu! Kamu pasti pencuri karena kamu mencuri hatiku. Kamu pasti lelah karena kamu selalu berlari di pikiranku. Tapi aku kangen kamu

16. Kenapa sih kamu nggak SMS-in aku… a. Sibuk b. Lagi Nyetir c. Lupa d. kamu pengen aku kangenin kamu ya?

17. Seorang malaikat bertanya padaku, kenapa sih kamu cinta dia? Aku menjawabnya, karena tidak ada alasan untuk tidak mencintai dia

18. Aku dan kamu itu malaikat dengan satu sayap. Jadi kalau kamu nggak bisa terbang, boleh nggak sih aku menemani kamu?

19. Boleh nggak sih aku bilang aku cinta kamu hari ini? kalau besok gimana? besok lusa? besoknya besok lusa? gimana kalau selamanya?

20. Kamu bilang Hi! aku diem aja. Kamu tersenyum, aku buang muka. Kamu bilang cinta, aku nggak suka. Tapi kalau kamu bilang selamat tinggal, aku kehilangan.

21. Sahabat itu manis kalau baru. Lebih manis kalau jadi cinta. Tapi yang paling manis kalau itu adalah kamu.

22. Kalau kamu sedih nanti, telepon aku ya. Aku nggak janji bikin kamu ketawa, tapi aku janji aku akan menangis bersamamu.

23. Saat melihatmu, aku takut menyentuhmu. Saat menyentuhmu, aku takut menciummu. Saat menciummu, aku takut mencintaimu. Saat mencintaimu, aku takut kehilanganmu.

24. Andai jadi bantal, biar kau bersandar. Andai aku jadi tempat tidur, biar kau berbaring. Andai aku jadi selimut, akan kupeluk kau erat.

25. Alasan kenapa aku kangen kamu: karena kamu manis, kamu baik, kamu cakep deh, dan kamu belum SMS-in aku! Harga BlackBerry